Weboldal készítés - Webdesign - Honlap készítés
Hogy ki lapul a Mira Webdesign Studio „álarca” mögött?
Nos Hüttener Katalin, Katha vagyok, a vállalkozás rendszerszervezője és designere, aki nem mellesleg 2016 óta a PPC, azon belül is főleg a Google Ads elkötelezett híve is egyben.
Miért is jó ez a kettősség? Nos így garantáltan jól, szinergiában működő weboldalt kapsz tőlem és kollégáimtól.
Akkor vagyunk a te embereid, ha
ízléses, szép weboldalt szeretnél, DE olyat, ahol ennek oltárán nem áldozzák fel a funkcionalitást
a weboldallal nemcsak a gyönyörködtetés a célod, hanem az, aminek valóban rendeltetett: vevőszerző eszközként kezeled
fontosnak tartod a UX-et, vagyis hogy a leendő vevőidet zökkenőmentesen és egyenes úton vezessük a megrendelés irányába
Nyilván mondhatnám azt is, hogy a készített oldal
Egyedi weboldal, webshop lesz
hisz ha mást mondanék hazudnánk, és nem is jönnél hozzánk, de olyan unalmas, hogy mindenki ezt ígérgeti
Reszponzív weboldal, webshop lesz
még jó, anélkül ma már labdába sem lehet rúgni, a nyilvánvalót ígérgetni meg balgaság és marketinges lózung
Könnyen kezelhető lesz
nos, ez azért tőled is függ, hogy mennyire vagy hajlandó tanulni és a vállalkozásod valódi gazdája lenni, de tényleg nem nehéz a kezelése – a bonyolult dolgokat meg ránk hagyhatod
Biztonságos, gyors weboldal lesz
eddig ezt az összes weboldalunk esetében sikerült tartani, a havi karbantartással pedig fokozom a biztonságot
Szóval fentieket mind állíthatnám, de mára ezek már alap elvárások, csúnya dolog is lenne ezek nélkül weboldalt eladni.
Ami viszont nem az és a legtöbben nem is adnak ilyet, hogy
Szinergikus weboldal lesz
Azért lesz szinergikus, mert online marketing szemléletű lesz. És ez már komolyabb ígéret, de nem ám olyan, amit minden második weboldal készítő ígér, mert manapság kell valami plusz. Ez a terület is olyan lett itthon, mint a foci: mindenki ért az online marketinghez, aki valaha is látott már Facebook hirdetéskezelőt ![]()
![]()
Ahhoz, hogy egy oldal valóban megfeleljen ennek a kitételnek behatóbban ismerni kell az online marketing bugyrait – szerencsére ez nálam pipa.
És ha a weboldal designja, felépítése, tartalma és minden egyes apró szeglete EGY gépezetként EGY célt szolgál EGY rendszerként EGYÜTTMŰKÖDVE, vagyis ellátja a feladatát és működő eszköz lesz az ügyfelek hatékony elérésében, akkor szinergikus.
Mivel 2016 óta napi szinten foglalkozom Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager és Google Search Console rejtelmeivel, továbbá Facebook, LinkedIn és TikTok hirdetéseket is kezelek, tehát mindennel foglalkozom, ami egy jó marketing alapvető kelléke, így nyilvánvaló, hogy ezen a fronton tudok többet, DE IGAZÁN ÉS VALÓBAN többet adni neked.



















